İçeriğe geç

Ayıplı Ürün Iade Süresi Ne Kadardır

Ayıplı ürün kaç gün içinde iade edilir?

Tüketici, satıcıyı aldığı ürünün haklarını kullanmadan önce 30 gün içinde kusurlu olduğunu bildirmelidir. Bu eylem yasal olarak “utanç duyurusu” olarak adlandırılır.

Kusurlu ürün iade süresi kaç gün?

Dönüş süresi kaç gündür (para çekme hakkı)? Alıcı; Mal satışı için uzak sözleşmelerde, malların yasal ve cezai sorumluluk olmadan ve sebepsiz olarak teslim edildiği tarihten itibaren on dört gün içinde malları reddederek sözleşmeden çekilme hakkına sahiptir.

Yasal iade süresi ne kadardır?

Tüketici, gerekçe vermeden ve cezai bir durum olmadan on dört gün içinde geri çekilme hakkına sahiptir. Bu dönem malların “malları” tesliminden satın alınacaksa; “Hizmet” satın alınacaksa, hizmet sözleşmesinin belirlendiği andan itibaren başlar.

Ayıplı mal zamanaşımı süresi ne kadardır?

Yanlış mallar için sınırlama süresi nedir? Diğer yasalarda veya sözleşme sürelerinde daha uzun bir süre tanımlanmamışsa, iki yıllık sınırlama döneminin hatalı mülkünün sorumluluğu, daha sonra ortaya çıksa bile, malların teslim edilme tarihinden itibaren tüketiciye tabidir.

Ayıplı kusurlu mal satın aldığımızda neler yapmalıyız?

Malların yanlış olması durumunda, tüketiciler fiyatı geri ödeme hakkına, hayal edilemez yanıltıcı fiyat azaltma, fiyat azaltma ve malların serbest onarımı ile mallardaki değişim. Tüketici yasayı kullanabilir. Satıcı tüketici talebini karşılamalıdır.

Ayıplı malın iadesi nasıl yapılır?

Kusurlu malları nasıl iade edebilirsiniz? Satın alınan ürün, yanlış mal olan tüketiciye dönmesini istiyorsa ürünü iade edebilir. Bu geri ödeme şirket tarafından kabul edilmezse, Tüketici Tahkim Kurulu’na başvurabilirsiniz.

Ayıplı bir ürün için tüketicinin bildirim süresi kaç gündür?

TKHK’nın 4. maddesinin 4. maddesinin 4. maddesine uygun olarak 4. maddeye uygun olarak; Tüketici, malların teslim tarihinden itibaren otuz gün içinde satıcıyı satıcıyı bilgilendirmekle yükümlüdür.

Ayıplı mal neleri kapsar?

Arızalı mallar nedir? Alıcının faydalarını alan veya yasal ve ekonomik eksiklik için malları yanlış mal olarak ortadan kaldıran bir veya daha fazla mülkte verilen ambalaj, etiket, kullanıcı kılavuzu, reklamlar ve reklamlar.

Müşteri mağazadan aldığı ürünü iade edebilir mi?

Ödeme hakkı (iade), bir sebep vermeden ve cezai bir durum ödemeden tüketici tarafından bir sözleşmenin görevi/ görevidir. Tüketici korumasını korumak için 6052 sayılı yasada tüketiciler, işten satın alınan ürünleri görerek geri çekme hakkını almamıştır.

Malın ayıplı olduğu kaç gün içinde ihbar edilir?

Utanç, malların teslim edildikten sonraki sekiz gün içinde alıcıyı incelediği veya incelediği belirlendiğinde ve malların bu test nedeniyle yanlış gibi göründüğü belirlenmezse, bu durum bu dönem içinde satıcıyı bilgilendirmekle yükümlüdür.

Kullanılan ürün 14 gün içinde iade edilir mi?

Taşıma hakkı tüketiciler tarafından, özellikle internet veya telefon gibi uzak satışlar için bilinir. Bu tür alımlarla, tüketici gerekçesiz ve ceza almadan 14 gün içinde geri çekilme hakkını kullanabilir. Taşıma hakkı, ürünün teslim edildiği günden başlar.

Tamir süresi 21 günü geçerse ne olur?

Hizmette onarılan ürünler 20. İş Günü’nde teslim edilmezse, tüketicilerin tüketicinin korunmasına uygun olarak bazı hakları vardır. Ürününüzün onarım süresi 20 iş gününü aşarsa, bir tüketici olarak aşağıdaki haklara sahip olursunuz: ürünün geri ödenmesini talep edebilirsiniz.

7 gün içinde iade hakkı ne anlama gelir?

Tüketiciler, uzun mesafeli alımlarda (internet, telefon gibi), 14 gün ve 7 gün içinde taksit satın alırken, gerekçelendirmeden ve cezai koşullar ödemeden 14 gün boyunca kapı satışlarını düşürme hakkına sahiptir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hipercasino şişli escort deneme bonusu
Sitemap